قابل توجه پذیرفته شدگان محترم دوره هاي حضوري کارشناسی ارشد پرديس بين المللي كيش سال 1397

به اطلاع پذیرفته شدگان دوره های حضوری پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر می رساند بر اساس درخواست اکثر پذیرفته شدگان، تغییر برنامه هفتگی کلاسها به روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در حال انجام است و برگزاری کلاسها فقط در این روزها صورت خواهد گرفت. لذا تاریخ انتخاب واحد از روزهای ۹۷/۱۱/۶ و ۹۷/۱۱/۷ به روزهای اینده موکول شده است که متعاقبا اطلاع رسانی می گردد. ضمنا پذیرفته شدگانی که موفق به تایید حضوری ثبت نام خود در روز چهارشنبه ۹۷/۱۱/۳ نشده اند ضمن تماس با شماره 64545403 و انجام هماهنگی می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه ۹۷/۱۱/۱۰ ثبت نام خود را نهایی نمایند. عدم تایید حضوری ثبت نام تا تاریخ مذکور بمنزله انصراف تلقی می شود.

قابل توجه پذیرفته شدگان محترم دوره هاي کارشناسی ارشد پرديس بين المللي كيش سال 1397

ضمن عرض تبريك به مناسبت پذيرفته شدن شما در دوره كارشناسي ارشد پرديس بين المللي كيش بهمن ماه سال 1397 دانشگاه صنعتی امیرکبیر،  به استحضار می رساند کلیه پذیرفته شدگان لازم است طی انجام مراحل زیر با به همراه داشتن مدارک لازم جهت تشکیل پرونده  روز  چهارشنبه 03-11-97 به آدرس تهران – دانشگاه صنعتي امير كبير – معاونت امور بين الملل – ساختمان فارابي – طبقه چهارم مراجعه نمایند. زمان مراجعه صبح ساعت 8:30 الی 12  و عصر13:30 الی 15:00 می باشد.

لازم به ذکر است قبل از مراجعه به معاونت امور بين الملل جهت ارائه مدارک می بایست ابتدا وارد لینک سامانه ورودی جدید شده و مدارک درخواستی را بارگذاری و تمامی اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند. اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد دانشجویان منوط به تکمیل اطلاعات صفحه شخصی، تکمیل فرم های درخواستی و بارگذاری مدارک می باشد.

  • كليه پذيرفته شدگان دوره آموزش الكترونيكي مي بايست جهت آشنايي با نحوه استفاده از سامانه آموزش الكترونيكي ( LMS ) در جلسه روز چهارشنبه 03-11-97 ساعت 11 صبح در محل آمفي تئاتر كتابخانه مركزي دانشگاه واقع در طبقه دو ساختمان كتابخانه مركزي شركت نمايند.
  • برای ورود به پورتال جهت ثبت اطلاعات شخصی، تکمیل، تایید فرمهای مربوطه و بارگذاری مدارک به لینک زیر مراجعه نمایید. شناسه کاربری ورود به پورتال و گذرواژه آن، شماره ملی پذیرفته شدگان می باشد.

شماره داوطلبي : كد ملي(هشت رقم سمت راست)

رمز ورود: كد ملي(به طور كامل)

لینک مربوطه از تاریخ 02-11-97 فعال می گردد.

مراحل ثبت نام در سامانه پورتال دانشگاه:

1-         تكميل صفحه اطلاعات شخصي

  • تاکید می گردد پذيرفته شدگان باید تمام اطلاعات شخصي خود را به صورت صحیح و کامل وارد نمایند، در غیر اینصورت امکان ایجاد پست الکترونیکی دانشگاه وجود نخواهد داشت.

2-         تكميل و تایید (امضاء) فرمهاي درخواستی به صورت الکترونیکی

  • کلیه پذيرفته شدگان دوره كارشناسي ارشد  ملزم به تکمیل  فرم تعهد عدم تحصیل همزمان ( فرم شماره 32) مي باشند.
  • پذیرفته شدگان موظف به تکمیل و امضاء فرم تعهد مرکز آموزشهای الکترونیکی و آزاد دانشگاه ( فرم شماره 34) می­ باشند.

نكته مهم: تایید کلیه فرم های مربوطه در سامانه به منزله امضاء آنها توسط دانشجو می­ باشد.(اين فرم ها در پورتال آموزشي مي باشند)

3-         تکمیل ، چاپ و امضا فرم صلاحیت عمومی

  • پذیرفته شدگان ملزم به تکمیل فرم صلاحيت عمومي می­ باشند و همچنین باید نسبت به پرداخت مبلغ 350.000 ريال ( سي و پنج هزار تومان ) به شماره شبا IR770100004001021101007489 نزد بانک ملی بنام خزانه­ داري كل کشور اقدام و فیش آن را به همراه فرم صلاحیت عمومی و دو سری تصویر آن و یکسری تصویر شناسنامه از تمامی صفحات و تصویر و پشت کارت ملی به معاونت امور بين الملل تسلیم نمایند.
  • لازم است  پذیرفته شدگان یک قطعه عکس به  فرم صلاحیت عمومی الصاق نمایند و  تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و فیش پرداختی ضمیمه گردد.

4-         بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام

الف- بارگذاری مدارک درخواستی

  • لازم است کلیه مدارک زیر در سامانه ثبت نام بارگذاری شوند:
  1. تصویر تمام صفحات شناسنامه
  2. تصویر کارت ملی (پشت و رو)
  3. تصوير مدرک دوره کارشناسی (دانشنامه یا گواهي نامه موقت يا نامه معرفي به نظام وظيفه) (مربوط به پذیرفته شدگانی است که  فارغ التحصیل شده­ اند)
  • تصوير کارت پایان خدمت – کارت معافیت خدمت ، کارت کفالت و … (در صورت دارا  بودن)

نكته مهم: پس از تکمیل اطلاعات شخصی در سامانه، تکمیل و تایید (امضاء) فرمهای درخواستی به صورت الکترونیکی و بارگذاری مدارک در پورتال، شماره دانشجویی  به شما ارائه خواهد شد.

 ب- مراجعه به معاونت امور بين الملل و تحویل مدارک درخواستی زیر به کارشناس تحصیلات تکمیلی معاونت جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده در سامانه  و دریافت گواهی تکمیل ثبت نام از کارشناس معاونت روز چهارشنبه 03-11-97

نكته مهم: عدم مراجعه دانشجو به معاونت امور بين الملل جهت تطبیق مدارک و عدم دریافت گواهی تکمیل ثبت نام به منزله عدم ثبت نام دانشجو بوده و دانشجو مجاز به انتخاب واحد نخواهد بود.

  • اصل شناسنامه (جهت تطابق اصل با تصویر شناسنامه)
  • اصل کارت ملی (جهت تطابق اصل با تصویر کارت ملی)
  • اصل مدرک دوره کارشناسی (دانشنامه یا گواهي نامه موقت يا نامه معرفي به نظام وظيفه)- مربوط به پذیرفته شدگانی است که  فارغ التحصیل شده اند. (جهت تطابق اصل با تصویر مدرک)
  • یک نسخه تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی
  • فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی به همراه یک نسخه تصویر از تمام صفحات شناسنامه و تصویر پشت و رو از كارت ملی و فیش واریزی
  • اصل کارت پایان خدمت – کارت معافیت – کارت کفالت و..  (در صورت دارابودن)

توضیحات:

توضیح 1: كليه اطلاعيه ها، احكام و …. صرفاً از طريق پست الكترونيكي دانشگاه ویا از طریق پیامک به اطلاع دانشجويان خواهد رسيد، بنابراین ضروری است دانشجویان در ثبت شماره تلفن همراه خود در پورتال آموزشی دقت نموده و درصورت تغییر شماره تلفن همراه در طول دوره تحصیل خود موضوع را جهت اصلاح اطلاعات به تحصیلات تکمیلی پرديس بين المللي كيش اطلاع دهند.

توضیح 2: انتخاب واحد با نظر پرديس بين المللي كيش از طریق سامانه (پورتال) دانشگاه در روزهاي شنبه و يكشنبه تاريخ 6 و 7 بهمن 97 انجام می پذیرد، بنابراین لازم است زمان تشکیل پرونده ( تکمیل ثبت نام ) 03-11-97 مشاوره لازم برای انتخاب واحد از معاونت اخذ شود.

توضیح3: دانشجویان می توانند كارت دانشجويي خود را حدودا دو هفته پس از ثبت نام از پرديس بين المللي كيش دریافت نمایند.  زمان تحویل کارت متعاقباً اعلام می‌شود.

توضیح4: پذیرفته شدگان مشمول وظیفه باید برای دریافت نامه درخواست معافیت تحصیلی خود از تاریخ 03-11-97 به دفتر تحصیلات تکمیلی معاونت امور بين الملل مراجعه و با به همراه داشتن تصویر مدرک دوره کارشناسی و اصل شناسنامه و کارت ملی به دفاتر پلیس +10 مراجعه و پاسخ نامه را در بخش نظام وظیفه پورتال بارگذاری نمایند.

  • اعتبار تاریخ نامه درخواست معافیت تحصیلی از تاریخ صدور به مدت 10 روز می باشد و پس از آن دفاتر پلیس +10 از پذیرش درخواست خودداری می نمایند. بنابراین ضروریست دانشجویان در زمان تعیین شده به دفاتر مربوط مراجعه نمایید.

توضیح 5: کلیه پذیرفته شدگان (به غیر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر)   ضرورت دارد برای دریافت نامه استعلام مدرک کارشناسی و تحویل آن به دانشگاه  مبدا (دانشگاه دوره کارشناسی) به دفتر تحصیلات تکمیلی معاونت مراجعه نمایند. بدیهی است جوابیه استعلام صورت گرفته راساً از طریق دانشگاه مبدا به دانشگاه صنعتي امیرکبیر ارسال خواهد شد.

نكته مهم: نظر به اینکه تایید مدارک دانشجویان توسط دانشگاههای مختلف، به صورت متفاوت انجام می شود و  لازم است دانشجویان قبل از مراجعه و پست نمودن نامه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی،  به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه و از نحوه تایید مدارک مطلع و براساس آن اقدام نمایند.

بعنوان مثال فارغ التحصیلان دانشگاه گیلان لازم است برای درخواست تاییدیه مدارک تحصیلی پس از  ورود به سامانه تحت عنوان ” درخواست صدور مدرک فارغ التحصیلی” ، نسبت به تکمیل درخواست اقدام نمایند. و نیازی به مراجعه حضوری و پست نامه درخواست تاییدیه نمی باشد.

توضیح 6: پذیرفته شدگانی که درحال گذراندن خدمت سربازی  می باشند پس از انجام کلیه مراحل فوق جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت سربازی با در دست داشتن گواهی تکمیل ثبت نام به دفتر مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.

نكته مهم1: تاريخ شروع كلاس ها 13-11-97 مي باشد. بنابراین حضور کلیه دانشجویان در کلاس ها طبق زمان بندي اعلام شده در پورتال دانشگاه الزامی است.

نكته مهم2: دانشجویان در صورت عدم دریافت گواهی تکمیل ثبت نام، مجاز به انتخاب واحد نخواهند بود.

نكته مهم3: ثبت نام دانشجويان پرديس بين المللي كيش منوط به پرداخت شهریه تحصیلی ترم مذکور در بازه زمانی مقرر می باشد، در غیر اینصورت امکان اخذ واحد در نیمسال دوم  98-97 وجود ندارد. برای اطلاع از نحوه پرداخت شهریه به سایت مرکز آموزشهای الکترونیکی و آزاد به قسمت اطلاعيه ها مراجعه شود.