پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/8/9 | 

مراسم گرامی داشت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در جزیره‌ی کیش

مراسم گرامی­داشت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ با حضور مدیران و مسئولان منطقه آزاد کیش، اساتید، مدیران و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تاریخ ۴ آبان ماه در طبقه نهم برج صدف جزیره کیش برگزار گردید.
در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا بی‌نیاز امام‌جمعه جزیره کیش، مهندس معراج حیدری سرپرست مدیریت تسهیل تولید و صنایع منطقه آزاد کیش، جناب آقای دکتر محسن اکبرپور شیرازی  استاد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم­های مدیریت و معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر یوسف رفیعی استاد دانشکده مهندسی نفت و رئیس پردیس بین­‌المللی کیش حضور داشتند.
جلسه با معرفی پردیس بین‌­المللی کیش و توضیحاتی در مورد هدف از برگزاری دوره‌­های کارشناسی ارشد پردیس بین المللی کیش توسط دکتر یوسف رفیعی رئیس پردیس آغاز شد. سپس جناب آقای مهندس معراج حیدری سرپرست مدیریت تسهیل تولید و صنایع منطقه آزاد کیش در مورد فرصت های فراهم شده در کیش را برای تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه­‌گذاران حوزه صنایع توضیحاتی را ارائه دادند. در ادامه دانشجویان پردیس بین­‌المللی کیش به معرفی‌ حرفه و مشاغلی که در آن مشغول فعالیت هستند، پرداخته و در مورد اینکه دوره­‌های پردیس بین­‌المللی کیش یک گام عملی در موضوع ارتباط بین دانشگاه و صنعت می­‌باشد، اظهارنظر نمودند. در پایان جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا بی‌نیاز در مورد شکوفایی، پیشرفت و رشد تمدن اسلامی در ایران در برهه‌های تاریخی مختلف و لزوم ادامه این رسالت در کشور صحبت نمودند.
این جلسه فرصت مناسبی را برای آشنایی دانشجویان با یکدیگر و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین فرصت­های جزیره کیش در صنایع مرتبط با حوزه فعالیت آنها فراهم نمود.
 

کلیدواژه ها: پردیس کیش دانشگاه امیرکبیر | آغاز سال تحصیلی | دانشگاه صنعتی امیرکبیر |