پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیام ریاست دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1401/7/11 | 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی و مقارن با ایام فرخنده ماه ربیع، باردیگر موسم رویش و شکوفایی مجدد بوستان آگاهی و دانایی از راه رسید تا  برگ جدیدی از دفتر معرفت و فصلی نو برای جوانانِ آینده ساز کشور، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر محقق شود.
مجاورت زمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس نیز باردیگر فضای دانشگاه را به عطر م
لکوتی شهیدان و خاطره تابناک ایثارگران و آزادگان آمیخته است تا حماسه هشت سال دفاع مقدس و تبیین درس‌ها و ارزش‌های ایستادگی ملت سربلند ایران در آن سال‌ها، بر همگان یادآور شود.
ضمن نکوداشت و بزرگداشت این مناسبت ها و تبریک صمیمانه آغاز سال تحصیلی به تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی، به ویژه «نودانشجویان»، امید است با مشارکت فعال همه ارکان دانشگاه، بتوانیم نقش ممتاز و متمایز خود را در بهره برداری از امکانات و ظرفیت‌های موجود ایفا نموده و علاوه بر تثبیت و تعالی جایگاه «مادر دانشگاه های صنعتی کشور»، رتبه‌های علمی و تحقیقاتی این قطب علمی را از مرتبه فعلی به مراتب بالاتر ارتقاء بخشیم.
از خداوند متعال، توفیقات روزافزون همه شما عزیزان و پیشگامان توسعه و تعالی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب، در خدمتگزاری بیش از پیش به ملت مسلمان و حق شناس ایران و تحقق اهداف و آرمانهای شهدا و امام شهیدان مسئلت می نمایم.

 
سید حسن قدسی پور
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

کلیدواژه ها: پیام ریاست دانشگاه | دانشگاه صنعتی امیرکبیر | آغاز سال تحصیلی |